Lintopdrachten overslaan Verdergaan naar hoofdinhoud

PRINS

Wat verandert er voor u in 2017?

Vanaf februari levert u - werkgever in de afbouwsector - uw loon- en premiegegevens over 2017 (periode 1) op de nieuwe manier aan. Er is een aantal zaken anders dan u gewend bent.
 
Nieuw Selfservice Werkgevers Portal

Vanaf 2017 beheert u uw persoonlijke gegevens in de nieuwe Selfservice Werkgevers Portal, via https://pensioenaangifte.apg.nl.  Via dit portal heeft u altijd inzicht in de status van de aanlevering van gegevens. Dit is mogelijk voor de aanlevering van gegevens over 2017. Instructies voor het gebruik van deze portal vindt u hier​

Belangrijke informatie voor de verschillende manieren van aanleveren

  • Handmatig invoeren en aanleveren van gegevens via de Selfservice Werkgevers Portal
  • Levering aanmaken via uw loonpakket
Communicatie en meldingen digitaal
In 2017 worden er geen brieven meer verzonden. De communicatie verloopt digitaal via de portal en e-mail. Meldingen over uw levering ontvangt u vanaf 2017 per e-mail. Vervolgens kunt u de details van de melding inzien via de portal.


Werkwijze aanlevering over 2015 blijft ongewijzigd (voor de bouwsector)

De werkwijze van het leveren van gegevens over 2015 blijft ongewijzigd en blijft beschikbaar naast de nieuwe portal. Hier vindt u meer informatie over het aanleveren van gegevens over 2015 en eerder.


Meer informatie

- Handleidingen voor het gebruik van de Selfservice Werkgevers Portal
- Meer informatie over de Selfservice Werkgevers Portal


Hebt u vragen of hulp nodig?

- Bekijk dan onze vraag en antwoordpagina
- Download hier de handleidingen voor het gebruik van de nieuwe portal

Of neem contact met ons op, wij helpen u graag verder.