Lintopdrachten overslaan Verdergaan naar hoofdinhoud

PRINS

Vraag & antwoord

Bekijk hier de veelgestelde vragen en antwoorden. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

TIP! U kunt uw vraag ook zoeken via de zoekbalk rechts bovenin.

​Handleidingen Selfservice Werkgevers Portal
Hebt u hulp nodig bij het werken in de nieuwe portal? Hier vindt u diverse handleidingen voor de Selfservice Werkgevers Portal.​


De nieuwe Selfservice Werkgevers Portal (SWP)

  • Ik lever aan via mijn loonpakket. Waarvoor heb ik de portal nodig?
  • Waarom zie ik geen gegevens in SWP?
  • Wat is de financiële administratie?
  • Wat is de personeel- en salarisadministratie?
  • Wat is de Selfservice Werkgevers Portal
  • Wat is een gegevensleverancier?
  • Zijn er handleidingen voor de nieuwe portal?

Inloggen Selfservice Werkgevers Portal (SWP)

Gegevens wijzigen in de portal

Signalen op uw levering

Afkeuring levering

  • Ik heb een technische afkeuring ontvangen, wat nu?
  • Mijn levering voldoet niet aan de inhoudelijke controles, wat nu?

Levering gegevens vanaf 2016

Levering gegevens 2015 en eerder

Aanleveren via uw loonpakket

Zelfstandige ondernemers

  • Ik ben zelfstandig ondernemer. Heb ik ook met het nieuwe systeem te maken?

Belangrijke informatie voor de verschillende manieren van aanleveren

  • Handmatig invoeren en aanleveren van gegevens via de Selfservice Werkgevers Portal
  • Levering aanmaken via uw loonpakket

Nieuw rekeningnummer

  • Hoe wijzig ik mijn automatische incasso op het nieuwe rekeningnummer
  • Wat is het nieuwe rekeningnummer
  • Wat moet ik op het oude rekeningnummer overmaken en wat op het nieuwe rekeningnummer?

Premiebetaling

Factuur

Correctiefactuur