Lintopdrachten overslaan Verdergaan naar hoofdinhoud

PRINS

Aandachtspunten voor uw eerste aanlevering

 
 
 

Zoals aangekondigd is er voor de afbouwsector een nieuw systeem voor de levering van loon- en premiegegevens. Zo levert u als werkgever in de afbouw uw gegevens over januari 2017 voor de eerste keer op de nieuwe manier aan (de bouwsector doet dit al op de nieuwe manier sinds 2016). Graag helpen wij u bij deze eerste levering. Daarom hebben wij de aandachtspunten voor de eerste levering voor u op een rijtje gezet. 

 


 

Lees hier de aandachtspunten voor uw eerste 

levering over 2017!

                                       



Belangrijke wijzigingen voor uw premiebetaling

Voor leveringen over 2017 is een aantal zaken in de premiebetaling anders dan u als werkgever in de afbouwsector gewend bent. Zo is er een nieuw rekeningnummer voor betalingen over 2017 en bepaalt u in 2017 zelf hoe de creditfacturen worden verwerkt.

 

Lees hier meer informatie over de premiebetaling in 2017

Wat verandert er voor u?

Door de nieuwe manier van aanleveren zijn sommige zaken anders dan u, werkgever in de afbouwsector, gewend bent. Weet u al wat er voor u verandert? 

Selfservice Werkgevers Portal

De Selfservice Werkgevers Portal (SWP) geeft u altijd inzicht in de status van uw aanlevering. Wilt u weten wat u nog meer kunt in de nieuwe portal?  

Lees meer over de Selfservice Werkgevers Portal


Vragen & hulp

Heeft u vragen over het nieuwe systeem of hulp nodig bij het controleren van uw gegevens in de nieuwe Selfservice Werkgevers Portal? Bekijk dan hier de veelgestelde vragen en de handleiding. 

- Vraag & antwoord

- Handleidingen nieuw portal 

- Een rappel ontvangen?
  Bekijk onze instructievideo

- Contact

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor de digitale servicemail en blijf op de hoogte van de actuele ontwikkelingen. 
 
Schrijf u nu in als werkgever